Monday, April 13, 2009

Aku dan FYP poster

Agak nya dah basi kot kalau nk diceritakan kat sini. Tp aku tetap nk post gak since, last week tak pat connection to google. Mmg sah2 ITMS block google ni. Takpe, kita lupakan cerite block blog or whut ever.

Memang setiap kali ada presentation, mmg tak sah kalau aku tak membuat template sendiri, sbb hati aku tak pernah nak puas. Agak perit jugak bila memikirkan masa nak siapkan, sbb pc selalu hang(al maklum, pc dah tukun). Tapi jiwa nk buat yg terbaik tak pernah padam walaupun selalu restart application Ps berkali2. Nasib baik dah save secara berperingkat. Tak la lari banyak sangat. So, tengok hasil akhir korang leh tengok kat bawah ni.


tadaaa....

Malas nak letak info2 len, just letak gambar2 yg ada. Dah lepas poster presentation je pun , alhamdulillah aku dapat present tanpa rasa tersekat dan berkeyakinan. Syukur kepadaNya. n the best part, komen2 dari evaluator adalah positif. Tak mengharap2 apa yg bakal terjadi just aku nak usaha aku ini dihargai, pun aku dah cukup puas hati. Thanx to acap n half, since aku amik poster korg sbg sumber inspirasi. Hehe.

Dan juga inspirasi lagu Faizal Tahir - Bencinta. (tuju khas untuk Benci+Cinta kepada FYP, saje je)

See u next post.

7 comments:

Half said...

nama aku ada... wiwit.

Unknown said...

huyo lawa gila poster. patutlah beria-ria buat weh sampai ke saat terakhir. hee. memang berbaloi la. lawa lawa.

sejhok said...

bukan faizal ke???

=p

- k.arifin - said...

hahaha. dah jadi makanan ruji aku da alin, nk buat mcm mana. telan tak telan. ahaha, ada typo di situ. kakaka.

Coolster said...

bila final present bro?

- k.arifin - said...

awal bulan 5 mcm tu.

kuizrul said...

Nice fyp poster. Jelas apa yang nk disampaikan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails