Tuesday, May 26, 2009

Aku dan Last Day@UTP

So, dah sampai last day kat utp. Still tak abis packing lagi. Makin banyak kemas, makin banyak lak yg jumpa n sumbat. Abis la berat aku drop 10 kilo hari ni sbb angkat berat bertubi-tubi(lol, kidding purpose.) Sempat lagi nak buat posting sebelum gi final clearance n sebelum cpu cabut segala2 and bungkus(tambah lagi 4 kilo, hahaha).

Apa-apa pun segala memori yang ada di UTP tak akan lupa, lebih-lebih lagi this sem. Thanx kat tuya n half, tetibe nk buat tribute(sweetnye...*wink *wink) kat blog derang. Takpe, ada banyak lagi aku nak tulis tribute utk korg2 yg banyak menyokong and sudi berhubungan ngn aku selama aku duduk di utp ni. Terima kasih banyak-banyak. Selamat tinggal, sayonara, adios dan jumpa lagi this August at convofair. Muah muah muah...

Jumpa lagi di entri seterusnya....

-k.arifin-


6 comments:

환영받는 sapektooya said...

amacam prasaan hari hari terakher seorang pela*&@ ?

Akin Muhammad said...

baru aku tahu matrik kad kau K-Rule

kalau camtu, aku nak bayar pak gad RM30 utk tukar nama aku Akin M.

Unknown said...

style gile k-rule.

bye mekot. semoge berjumpa lagi. take care & all the best in life ok! :)

- k.arifin - said...

tuya: dabel mining gilos
usop: hanya 1st batch je yg buat kad matrik name mcm ni. muahahaha. jgn jeles.
alin: jumpa time convo nnt.

apan lee said...

takkan ku lupekan sound effect ko ketika mkn roti bakar di bilik tuyaa..
ah ah ~
ahahahaha..
^______^

- k.arifin - said...

ces ko anep. aku harap ko akan mewarisi kebolehan ittew...getho khatanya~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails