Sunday, January 10, 2010

Rule no. 1: 2010, Improve yourself!

Dah sepuluh hari di tahun yang ke 10 selepas milenium. Masih tak terlewat untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada korang. Nothing much untuk cerita, cuma ada sedikit perubahan dalam blog ini.Yup, dah ubah template bar. Tu pun masih dalam construction lagi. Dan yang paling penting, dah dapat nama yang sesuai untuk blog, setelah setahun memikir nak dapatkan title yang sgt2 sesuai.

rule the III tu ade dalam bulan lepas come up with this name. Apa yang padan sangat tu, meh aku cerite. Ok, sejak aku start balik intern 2007 lepas, aku dah tukarkan nickname "rule "dlm mirc. Just amik pangkal nama aku je. Then, bile member2 photog dok sibuk ngan rule of 3rd(istilah fotografi), bertambah melekat la nak guna nama ni, tambah2 aku mmg fotografi freak. Hahah. Dah berbulan2, lak aku keep modify the name and last2 terpikir yang aku ni di kedudukan ke 3(anak no 3 la tu) dlm family(ceh, dan dan je), maka tercipta lah nama baru ni.Harap nama ni melekat la dlm blog ni dan tak tukar2 lagi dah.

Azam lak, hurm. This year, aku nak guna satu perkataan je. IMPROVEMENT. That's it. Segala kemahiran yang aku ada sekarang, perlukan perubahan dan peningkatan. Penting untuk kerjaya yang bakal dipikul. Tak tau apa yang aku dapat nanti, so ini sebagai persediaan untuk menggalasnya kelak. (pergh, motivasi siot!)

Tak lupa jugak wishlist untuk tahun ni:
1. owh d90, i'm coming next to u soon.
2. Kumpul segala jenis resipi and nak mahir memasak apa2 jenis makanan. I love food.
3. Kerja, kerja...lalala~~
4. Kereta, motorsikal...depend ngn rezeki.
5. Melancong, piknik, jalan-jalan..pun depend ngn rezeki jugak.
6. Reunion secara official or non official.
7. Tambah lagi banyak kawan2, networking n relationship.
8. Nak kumpul banyak koleksi buku n novel
9. Belajar alat musik, piano, gitar dan apa2 je.
10. Paling penting, update2 blog selalu. hahah.

Ok, rasanya tu sahaja. Till my next post.

3 comments:

Farhan Iqbal said...

kat mana shoutout ko ni m?
nk komen2 susah ni...
ahhahaha...

OoizzioO said...

nnti nak join gak melancong!

- k.arifin - said...

paan: hahah, tgh pakai tenet lemau la tuh.
izzi: jum2. aku target by the end of this year dah gi sekurang2nya satu tempat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails