Wednesday, November 22, 2006

Exam Week: Paper I

Hari ni aku baru start paper yg pertama EVB4042 Highway Engineering. Sepanjang paper tu, tangan aku mmg tak stop menulis sebab aku rasa bila stop je, idea akan ilang serta merta. So, mmg tak perasan jam yg diperuntukan dah semakin habis. Overall, aku rasa puas bercampur kecewa. Puas sebab menjawab semua soklan (er..ade satu part aku tinggalkan sbb tak pernah studi part tu), n kecewa sbb byk teori drpd pengiraan. Aku baru tau lepas exam yang soklan nye macam ni.Ape la bdak2 ni tak inform kat channel. Channel buat nye utk park nick, tak pernah nak sembang2 or bagitau kat org lain. Ni la susah nye bile sekelas dengan bdak batch lain.-_-"So, jawab nye, aku bantai je la tadi. Nasib la.

Tempat nye di Main Hall. Seperti biasa la, sejuk...brrrr~~. Tambah2 la dengan hujan kat luar tadi. Aku ni jenis yang tak tahan sejuk. Memang menggigil seluruh badan la. Aku mana ada tisu2 adipos yang tebal untuk memerangkap haba yg banyak. Menyesal gile tak beli baju sweater masa pergi KL Sentral awal sem ari tu. Ni la padah nya.

Satu lagi aku nak cerita, paper ni dah bertambah 1 jam. So, total nye 3 jam la (2.30 pm - 5.30 pm), padahal aku ambik 2 kredit hour je. Tambahan lagi, soklan bertambah 1 gak, kena jawab 5 dr 6 soklan. Aku mmg tak jangka bende ni. Sebab aku dah rancang nak jawab soklan 3 soklan yg Miss Koh buat, n part Dr IK nye aku nak jawab salah 1 je (memandangkan sem ni dah tambah 1, so aku kena jawab 2 soklan gak T_T). tapi mujur gak soklan test 2 ari tu kuar balik tapi tak semua.

Entah la, aku target dapat B or B+ je, kalu dapat A- minus tu dah kire syukur gak. OK la, aku malas nak post panjang2 sebab esok aku ade paper lagi. Pagi lak tu. Tak abis studi lg ni. mujur la aku ambik sekali ngn bdak2 hosmet aku. harap2 dapat la bantu sikit. Ja neh~

2 comments:

dueng said...

gambatee neeh. mekot kesejukkan ke? meh nak peluk sikit. hehehe. rajin2 la update yer. love to see more from you.

beselah tu exam, selalu jadik camtu. member2 tak bagitau pun ada sudden change. terasa jgk la dikhianati. takper la mekot, manusia memang camtu. dia igt dgn tak bagitahu orang lain, dia leh skor gegila la ek? Allah tu Maha Adil.

well, bagi aku revenge adalah the best thing to do. LOL. rasakan. hehehe. what come around, goes around. LOL.

- k.arifin - said...

mane leh peluk time exam. kang invigilator ingat kita meniru...^-^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails