Monday, January 26, 2009

Aku lahir pada 25 tahun yang lepas

Dengan rasmi nya, saya mengumumkan saya dah berumur 25 tahun. Tua tak? Semoga dengan umur yang meningkat ini, semakin banyak la ilmu2 dan pengalaman yang dituntut untuk diaplikasi serta dikongsi kepada insan rapat dan baru mengenali serta generasi yang akan datang. Takde wish list sebab tak mengharapkan hadiah daripada sesiapa kecuali hadiah senyuman ikhlas dari hati yang sgt bernilai. Terima kasih juga kepada kamu semua dengan wish2 bday ni.

Hasil usaha untuk kenangan berumur suku abad.


3 comments:

bLosSom86 said...

happy birthday mekot!!!
aku baru 22.muahahha:P

Hafidz Gafa said...

mekot...cuba ko tgk cermin skarang...garis2 penuaan sure dah makin jelas...nak kena beli SK-II ni! hahaha

- k.arifin - said...

mekna: thanx 4 the wish. lambat lak aku reply.

kapten: aku mahukan garis2 penuaan ini. aku takmo dah stay muda lama2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails