Tuesday, March 10, 2009

Aku dan Kuala Kangsar Part I

iklan sebentar utk tag from pekro
#1 Describe 10 things about the person who tag you

  1. rakan sekerja PnP convo fair 05
  2. rakan satu department dlm DFE, Cari gali
  3. antara penendang bola yg berkaliber di dalam utp
  4. suka tayang ngn aku gajet2 latest(bwahahahaa)
  5. tak sangka die ni pedo(term utk budak2 #helloproject)
  6. budak ee jan 04
  7. aku suke nak api2 kan dia gune software potosop ngn illustrator latest
  8. rumet kepada maja
  9. peminat soto dan bakso wisma central
  10. tetap menten perut walaupun bersukan(equation kehilangan 1% kalori bersamaan dengan 10 kali makan)


#2 Describe 10 things about you

  1. saya adalah die hard fan photoshop
  2. pengguna setia kamera kompak Lumix Fx10 di kakiphoto
  3. seorang gmod k5
  4. pencinta makanan (walaupun badan aku tak naik2)
  5. peminat suara dan vokal dato' siti nurhaliza
  6. saya seorang penari, pemain gamelan, budak teater UTP dan penyanyi base untuk in-saff
  7. saya sudah 25 tahun, tetapi menten muda
  8. saya seorang hantu chatting
  9. susah nak demam, sbb demam sekali utk 2 tahun(parah ni)
  10. saya peminat one piece yang tegar

#3 at the end you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

  1. usop Akin
  2. half
  3. azman
  4. paan
  5. iman
  6. kapten
  7. ee
  8. narul
  9. said
  10. koba

so, kita dah warm up dgn tag ni. sape2 yg berkenaan, sile la ye. hehe.
ok, mari kita start.

Ahad pagi yang lepas, aku ngn member kakiphoto gi buat shooting kat Kuala Kangsar. antara the biggest participation (27 orang tp ewok ngn bob terpaksa bergegas ke taiping sbb jd bidan terjun wedding OP, so jd 25 orang) dan antara yang terjauh daripada outing sebelum ni. tahniah ngan komitmen korang semua, walaupun nk tunggu sorg2 pkl 7 kena kumpul, last2 bergerak pun dlm pkl 8.30. sori gak if korg anggap aku lead utk this outing, aku tak reti nak lead. aku lebih suka guna suara ramai. sori again.

so, post kali ni aku lebih nak letak gambar. tetapi ni utk 1st phase, since rasa byk gambar nk di upload. layan kan aje.











No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails