Saturday, March 28, 2009

Aku dan Tag II

Di pagi yang cerah, menikmati secawan teh Lipton dan biskut crackers aku nak menjawab tag yg alin request dr aku. owh, usop pun tag aku sekali nampaknya. Tanpa melengahkan masa aku mempersembahkan....

Rules:

  1. The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.
  2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
  3. After that tag 12 people.
1. The age of my next birthday = 26

4 tahun lagi nak masuk 30, hurm

2. The place I would like to travel to = Hokkaido


Aku nak jepun, tp aku nak specific. Pilih Hokkaido sebab teringat cerita doraemon, derang sebut pasal Hokkaido

3. The favorite place = Pantai dan Laut biru

Tenangkan diri, hirup udara segar

4. The favorite food = Kebab

Lately, this is my hunger. Next pit stop, kyros kebab

5. The nickname I had = Mekot

ada kaitan ke baju ngn nickname aku, tanye minah rusia

6. The favorite colour = Biru

biru itu keluasan dan ketenangan

7. The city I live in (For now) = Sarikei, Sarawak

one of significant item kat sini

8. The city I was born in = Sarikei, Sarawak

salah satu transportation yang ade kat sini

9. College major = Civil Engineering (Urban)

Aku nak jadi datuk bandar
10. Bad habit = Baca ruangan gosip

ni bukan baca ruangan gosip, ni terus bergosip

11. Hobby = Fotografi

Ramaikan yang dah tahu (3 drpd gambar dlm tag ni pasal kamera)

12. Wishlist = D90

Apa lagi, bg la aku ni spam.

Tak tau nak tag sape dah, since aku rasa ramai kot yang dah kena tag nih.

4 comments:

Unknown said...

hhe thanks buat tag ni :D

azura said...

sekadar nak komen.........blog awak sakit mata sikit....tapi best

- k.arifin - said...

hehe, thanx azura 4 the comment. masih dlm development lg.

Tun Boja Bistara said...

mekot!
aku suka part gamba wap express!
haha!dah rindu mok plg dah tok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails