Friday, March 20, 2009

Aku dan Kuala Kangsar Part III

Selama seminggu lebih aku tak updet gara-gara sibuk training bersama In-Saff untuk final MIS'09. Alhamdulillah, tahun ini piala itu milik kita lagi. Esok aku post utk lebih lanjut.

Dalam seminggu ni jugak, blogspot tak pat nak post disebabkan rumors dalam utp, semua site yg berkaitan dengan google telah di 'block'. Alasan, penggunaan google kira paling top kat utp. Aku pun tak pasti betul ke tak, tapi keadaan ni memang menyeksakan lebih-lebih lagi gmail yang tak dapat nak akses, gtalk tak dapat connect, google search tak berfungsi n facebook pun tak dapat nak jenguk. -_-". Sekarang dah start cuti so, maybe orang pun dah tak ramai gune internet. Harap2 kekal la dapat masuk google sampai ujung sem ni.

So, post kali ni just nak letak final spot untuk outing ke Kuala Kangsar bersama kakiphoto. Antara tempat yang paling best nak buat shoot, tp time ni 2 kereta je yg gi. Lepak sampai pkl 5 sebab nak tunggu train punya la lama walaupun tak akan naik train sambil2 hujan menyimbah bumi Kuala Kangsar.



the photographers... pudin, pundak, kahlil, n eena


ebul (hi rumet) and ja'a (hi teammate), sori amik dr belakang


silver lining


Selamat sampai ke seberang pakcik


the arrival on 4.45pm

Terima kasih kepada kakiphoto kerana menjayakan outing kali ni. So, harapan next outing gi Taiping or Teluk Intan, aku akan sentiasa on aje.

Sebelum akhir post, appetizer yang spesel dari Kuala Kangsar aku hidangkan...layan kan aje.


ABC kuala yang menggiurkan yang dibantai oleh Ja'a


aku rasa aku obses ngn bihun sup la sekarang


the famous cendol of Kuala Kangsar, cendol Pulut+Kacang, betul kan Said? aaa...aku dah addict ngn cendol ni.

till my next post..!

7 comments:

sejhok said...

bhy mkn jauh nie,addict nk carik bapak susah nyer...hahaha~~

rindu outing with u guys...argh!!!

- k.arifin - said...

tu la man, kalau ade masa kita outing lagi.

Mohd Nurul Amin said...

wah.. ko ade blog rupenyer..

xookx said...

stail ehh urang nyeberang embak sikal yaaaaaa

xda jenguk page ku ooo

Unknown said...

dekat taiping pun ada cendol best weh haha

- k.arifin - said...

encik pundak: thnx singgah kat sini, kang aku tag urs

syuk: aku ada ngagak, ko updet jak dah tertera dlm blog aku tuk, terus aku jenguk. hehe.

alin: ape lg alin, banjer lor. hehe.

J u l i a 。.゜✿ said...

cantiknya gambar.. *gasp*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails